Storingsdienst
Een storing is vervelend en wilt u snel opgelost hebben. Wanneer u de storing zo volledig mogelijk (type installatie, type storing, etc.) via de website met ons deelt, nemen wij de eerstvolgende werkdag zo snel mogelijk contact met u op. Heeft u te maken met een calamiteit? Dan komen wij zo snel mogelijk. Let op dat hier kosten aan verbonden zitten.
Ik heb een storing
Heeft u een storing ontdekt? Meld deze dan via onze website. Is uw storing een calamiteit?* Neem dan telefonisch contact op via 085 – 0479030. Wij luisteren naar wat uw storing inhoudt en beoordelen of het een calamiteit betreft, of dat de storing de eerstvolgende werkdag opgepakt wordt, binnen 24 uur opgepakt wordt of dat er in geval van calamiteit direct iemand langs komt. Deze beoordeling delen we direct met u, zodat u weet waar u aan toe bent.
Beoordeling urgentie storing
Bij het beoordelen van uw storing kijken we naar een aantal factoren. Onderstaand een aantal voorbeelden van een algemene storing (eerstvolgende werkdag), een urgente storing (binnen 24 uur) of een calamiteit (direct).
*
Algemene storing | Urgente storing | Calamiteit |
Geen verwarming in uw woning en het is buiten warmer dan 10°C | Geen verwarming in uw woning en het is buiten kouder dan 10°C, waarbij de gezinssituatie het niet toelaat tot de volgende werkdag te wachten | Gaslekkage die niet te verhelpen is door het dichtdraaien van de hoofdkraan (na de meter) |
Gaslekkage die verholpen kan worden door het dichtdraaien van de hoofdkraan en het is buiten warmer dan 10°C | Waterlekkages die niet te verhelpen is door dichtdraaien hoofdkraan (na de meter) |
Storing indienen
Het indienen van een storing gaat per voorkeur online. In dit formulier kunt u foto’s toevoegen van de situatie die ons helpen een betere inschatting van de werkzaamheden te maken. Het is eventueel ook mogelijk om telefonisch contact te leggen met de storingsdienst.
Storing buiten kantoortijden
Een storing buiten kantoortijden kan altijd voorkomen en is erg vervelend. Ook buiten kantoortijden beoordelen wij eerst op welk moment uw storing opgelost wordt. Is de storing geen calamiteit, dien deze dan online in. U kunt gemakkelijk foto’s van de situatie meesturen, wat ons helpt de situatie beter te beoordelen. Uw melding wordt de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen. Is uw storing een calamiteit? Neem dan telefonisch contact op. Voor calamiteiten is onze storingsdienst 24/7 bereikbaar. De storingsdienst beoordeelt dan naar aanleiding van uw melding wanneer wij langskomen.
Andere tarieven buiten kantoortijden
Buiten kantoortijden hanteren wij andere tarieven wanneer een van onze monteurs bij u langskomt. Houd hier rekening mee voordat u een storing meldt. Schat u zelf in dat u met uw storing kunt wachten tot de volgende werkdag? Dan adviseren wij u dit te doen. Het is zonde als wij voor de tarieven van buiten kantoortijd bij u langskomen, maar dit niet nodig was geweest.
- Tijdens het bezoek van onze monteurs (buiten kantooruren) voor een storing, kan het zijn dat onze monteur niet altijd de juiste onderdelen bij zich heeft. Het kan zij dat wij dan een extra keer langs moeten komen.
- Het zo uitgebreid mogelijk melden van de storing, via onze website, met toevoeging van foto’s helpt ons een betere inschatting te maken en kan u behoeden van onnodige extra bezoeken.
- Alle bezoeken van onze monteurs, ook wanneer het dezelfde storing betreft, worden altijd in rekening gebracht.
- Buiten kantooruren hanteren wij andere tarieven dan tijdens kantooruren. De huidige tarieven vindt u hier.
- Door gebruik te maken van bijvoorbeeld een straalkachel of een extra deken kunt u vaak een korte periode goed doorkomen. Hiermee kunt u voorkomen dat onze monteur buiten kantoortijden bij u langskomt, wat u veel geld kan besparen.
- De storingsdienst is geen all-in service binnen onze onderhoudscontracten, wat betekent dat het gebruik maken van de storingsdienst altijd reguliere kosten met zich meebrengt.