FAQ Renkum en wijzigingen service-abonnement
Wij begrijpen het als u een vraag heeft over uw vervallen of gewijzigde abonnement. De meest gestelde vragen hebben wij daarom voor u onderstaand uitgewerkt. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Mijn contract komt te vervallen
In de brief die u van ons heeft ontvangen staan twee opties:
- U wilt in aanmerking komen voor ons aangeboden mogelijke alternatief:
Geef dit voor 15 december 2024 door via onderhoud@p-inst.nl - U wilt geen gebruik maken van het aangeboden mogelijke alternatief:
U hoeft hierover niets naar ons te communiceren. Wij regelen de verdere afhandeling van het abonnement. Wel is het aan uzelf een nieuwe partner te zoeken.
Wij regelen de verdere afhandeling van uw abonnement bij Peters Installatietechniek. Hier hoeft u niets voor te doen. U hoeft ons alleen iets te laten weten als u gebruik wilt maken van ons aangeboden mogelijke alternatief.
Valt uw woonplaats buiten ons nieuwe servicegebied? Dan hebben wij u een mogelijk alternatief geboden om uw abonnement onder te brengen bij een andere partner. U heeft tot 15 december 2024 de mogelijkheid om door te geven dat u hiervoor in aanmerking wilt komen. Laat ons dit weten door een mail te sturen naar: onderhoud@p-inst.nl. U zult dan voor het einde van dit jaar een bericht met alle informatie ontvangen.
Er vanuit gaande dat een gerenommeerde partij uw service blijft uitvoeren kunt u altijd blijven vertrouwen op de fabrieksgarantie.
Wij zijn op dit moment druk bezig om de abonnementen die beëindigd worden waar dit van toepassing is in kaart te brengen. U hoort op korte termijn meer van ons over de financiële afhandeling hiervan.
U bent vrij om een nieuwe servicepartner te zoeken. Wilt u zelf een nieuwe partner zoeken, dan is het afhankelijk van uw situatie of u ons iets dient te laten weten:
- Bij beëindiging abonnement vanuit Peters Installatietechniek:
U hoeft ons niets te laten weten - Bij beëindiging abonnement vanwege tariefswijziging of wijziging in de voorwaarden van uw abonnement:
U kunt uw wens het abonnement te laten ontbinden doorgeven via service@p-inst.nl. U kunt uw abonnement dan opzeggen na afloop van dit lopende jaar. Resterende maanden worden o.b.v. het van kracht zijnde tarief verrekend
Om onze onderhoudsservice te waarborgen, hebben wij onze serviceregio’s helaas moeten herzien. Alle klanten met een service-abonnement die woonachtig zijn buiten onze nieuwe serviceregio’s zijn hier met een brief per mail over op de hoogte gebracht. Heeft u nog niks ontvangen of twijfelt u of uw woning binnen ons nieuwe servicegebied valt, neem dan contact met ons op. We kijken graag met u mee.
Mijn servicecontract en / of tarieven wijzigen
Om onze onderhoudsservice te waarborgen, hebben wij onze serviceregio’s helaas moeten herzien. Alle klanten met een service-abonnement die woonachtig zijn buiten onze nieuwe serviceregio’s zijn hier met een brief per mail over op de hoogte gebracht. Heeft u hier geen mail over ontvangen? Dan valt uw woning binnen onze regio en kunt u uw service-abonnement aanhouden. Wel wijzigen de voorwaarden van een deel van onze abonnementen. Hierover ontvangt u bericht of heeft u al bericht ontvangen. Heeft u nog niks ontvangen of twijfelt u of uw woning binnen ons nieuwe servicegebied valt, neem dan contact met ons op. We kijken graag met u mee.
Wij begrijpen dat het impact heeft op uw persoonlijke situatie als wij onze tarieven wijzigen. Om onze service en onderhoud op het niveau te houden zoals u van ons gewend bent zijn wij helaas genoodzaakt deze tariefswijziging door te voeren. Wij hebben onze nieuwe tariefstelling afgestemd op het marktconforme bedrag voor dergelijke abonnementen. Om onze huidige klanten tegemoet te komen in deze wijzigingen heeft u eenmalig de mogelijkheid uw abonnement te beëindigen om een nieuwe servicepartner te zoeken. Wilt u hier gebruik van maken? Laat het ons weten via service@p-inst.nl.
Ik ben een zakelijke klant
Alle zakelijke klanten die onder de vestiging Renkum vallen worden per 01-01-2025 opgepakt door Zevenaar. Dit heeft verder geen gevolgen voor uw project, alles wordt uitgevoerd zoals dit met u is afgesproken. Mocht uw contactpersoon wijzigen, dan ontvangt u hierover nog bericht.
Al onze leveranciers hebben een aparte brief per mail ontvangen waarin onze nieuwe factuurgegevens staan vermeld. Heeft u de mail onverhoopt niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@p-inst.nl of via 085 047 90 30
Onze nieuwe serviceregio’s zijn alleen van toepassing op particuliere onderhouds- / service-abonnement en de particuliere storingsdienst.